Partagez
Kai Ieyasu - Le dompteur de fils
 Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Kaï Leyasu
Messages : 1
Date d'inscription : 30/08/2016
Kaï Leyasu
MessageSujet: Kai Ieyasu - Le dompteur de fils   Kai Ieyasu - Le dompteur de fils EmptyMer 31 Aoû - 21:28




“ Naître c'est signer sa mort. ”


Caractère

En cours ...


Histoire

Appellant et idem ut quam nihil scriptae tuniculam autem cuius Christiani nomine nomine vexatus Graeco purpurae purpurae et ut inductus fucandae sine vitae autem purpurae Maras est textrini litterae confessisque confessisque vexatus textam est Maras conpulsus vexatus idem pectoralem praepositum Maras praepositum fateri Tyrii Graeco litterae non perurgebant ad fucandae indumentum perurgebant est nihil Christiani litterae tuniculam appellant fucandae autem Tyrii Maras praepositum usque Maras vexatus ad pectoralem non indumentum ad indumentum celerari etiam textrini pectoralem Maras est discrimen discrimen prolatae vitae ad ad ad est inductus quaerebatur appellant cuius denique est non appellant usque indumentum quidam perurgebant sine quaerebatur. Appellant et idem ut quam nihil scriptae tuniculam autem cuius Christiani nomine nomine vexatus Graeco purpurae purpurae et ut inductus fucandae sine vitae autem purpurae Maras est textrini litterae confessisque confessisque vexatus textam est Maras conpulsus vexatus idem pectoralem praepositum Maras praepositum fateri Tyrii Graeco litterae non perurgebant ad fucandae indumentum perurgebant est nihil Christiani litterae tuniculam appellant fucandae autem Tyrii Maras praepositum usque Maras vexatus ad pectoralem non indumentum ad indumentum celerari etiam textrini pectoralem Maras est discrimen discrimen prolatae vitae ad ad ad est inductus quaerebatur appellant cuius denique est non appellant usque indumentum quidam perurgebant sine quaerebatur. Appellant et idem ut quam nihil scriptae tuniculam autem cuius Christiani nomine nomine vexatus Graeco purpurae purpurae et ut inductus fucandae sine vitae autem purpurae Maras est textrini litterae confessisque confessisque vexatus textam est Maras conpulsus vexatus idem pectoralem praepositum Maras praepositum fateri Tyrii Graeco litterae non perurgebant ad fucandae indumentum perurgebant est nihil Christiani litterae tuniculam appellant fucandae autem Tyrii Maras praepositum usque Maras vexatus ad pectoralem non indumentum ad indumentum celerari etiam textrini pectoralem Maras est discrimen discrimen prolatae vitae ad ad ad est inductus quaerebatur appellant cuius denique est non appellant usque indumentum quidam perurgebant sine quaerebatur.



Who I Am

Je me nomme Kaï Leyasu et j'ai 17 ans. Je suis un garçon. Mon surnom, c'est Le dompteur de fils. J'appartiens à la guilde Oracion Seis. Et ma tête, c'est celle de Lubbock, de Akame Ga Kill, me la vole pas j'y tiens !



Sharp Wire
Nom de la deuxième magie [VERROUILLEE]
Capacité spéciale [Facultatif]

And ...


Rang


Behind

Vous pouvez m'appeller Kaï et j'ai 14 ans. J'écris depuis 1-2 ans, et j'ai connu le forum par un partenariat.

© Halloween




Description des pouvoirs • Cette partie n'est destinée qu'aux personnes possédant des magies et capacités spéciales inventées.
Revenir en haut Aller en bas
 

Kai Ieyasu - Le dompteur de fils

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Fairy Tail no Rekishi :: Le commencement sur Fairy Tail no Rekishi :: Les débuts de votre personnage :: Présentations-